Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Μια απορία προς τους Έλληνες καταναλωτές...

Ρε παιδιά...έχω μια μεγάλη απορία τελικά. Βγαίνετε συνέχεια και κατηγορείτε τις τράπεζες, τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, τη μία, την άλλη, κλπ κλπ. Αλήθεια, σας πήγε κανείς με το ζόρι σ'αυτές τις εταιρίες? 

Όταν πήρατε κάποιο δάνειο ή υπογράψατε κάποιο συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας, διαβάσατε ποτέ τι υπογράφετε? Αποκλείεται να μη ρωτήσατε τι παίρνετε και τι πρέπει να πληρώσετε. Έχετε πρόβλημα με το κινητό σας? Κάντε πρώτα ένα τηλέφωνο στην εταιρία σας να δείτε τί συμβαίνει και πώς θα λυθεί.12 σεντς έχει η κάθε κλήση ανεξαρτήτου διάρκειας. Ε δεν είναι και το τρελό πόσο μπροστά σ'αυτά που δίνει ο Έλληνας για πέταμα.(τσιγάρα, ποτά, κλπ κλπ) Το tromaktiko θα σας το φτιάξει? Ειδικά στις περιπτώσεις των δανείων εκπλήσσομαι. Τι νομίζετε ότι είναι οι τράπεζες? Φιλανθρωπικά ιδρύματα? Δεν ξέρετε ότι δανείζεστε 10 Ευρώ και θα επιστρέψετε 15? Δεν ξέρετε για τις δόσεις σας? Γιατί μετά τις κατηγορείτε? Και δεν μιλάω από θέση ισχύος. Κι εγώ έχω τα δάνειά μου, κάρτες παλιότερα, αλλά ξέρω γιατί τα πήρα, τί οφείλω, και τι πληρώνω. Πότε θα μάθουμε επιτέλους να μην κατηγορούμε πάντα τους άλλους αλλά να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας? Δεν βαριέστε να είστε συνέχεια καταγγέλλοντες για ανυπόστατα πράγματα και για πράγματα τα οποία εσείς συμφωνήσατε? Πόσοι εδώ μέσα παραπονιούνται που τους παίρνουν τηλέφωνο οι τράπεζες και ζητάνε τις δόσεις των δανείων. Δηλαδή πώς την είδατε? Και δεν πληρώνετε τις υποχρεώσεις σας και δεν θέλετε να σας ενοχλούν κιόλας? Δυστυχώς τις τράπεζες δεν την ενδιαφέρουν τα όποια προβλήματα του καθενός. Και σε πολλές περιπτώσεις φέρονται με πολλή επιείκεια και υπομονή απ' ότι ξέρω. Τέλος πάντων...Ο Έλληνας ποτέ δεν θα βάλει μυαλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: