Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Επιτέλους τα έχω 400

Ήρθε η ώρα να αναγνωριστεί η αξία μου φαίνεται. Μετά την επιβεβλημένη μετακίνηση μου από την γαλήνη της θάλασσας στην ηρεμία του βουνού έκανα αίτηση παροχής τηλεφώνου από τον ΟΤΕ. Ο χρόνος που μεσολάβησε δεν είναι πολύς για τα Ελληνικά δεδομένα, θυμάμαι κάποτε περιμέναμε παραπάνω από δύο χρόνια για να γίνει η σύνδεση, τώρα ούτε έναν μήνα σωστό. Λεπτομέρεια είναι ότι αυτή η γραμμή δεν παρέχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα όπως θέλουμε.
Πως όμως αναγνωρίστηκε η αξία μου; όπως περίτρανα γράφω παραπάνω; Ο αριθμός μου τελειώνει στο 400 όπως και τα μυαλά μου! Και επειδή μετά τον Ταχυδρομικό κώδικα που είναι 70400 ήρθε και ο τηλεφωνικός αριθμός 97400, το εξέλαβα ως αναγνώριση πώς και εγώ τα έχω 400 και μάλιστα διπλά 800 στο σύνολο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: