Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Νείλος «Τίτλοι τέλους»

Πριν περίπου ένα χρόνο, και για να πειράξω κάποιον φίλο μου, έκανα τον «Πυθαγόρα». Η ανταπόκριση που βρήκε με εξέπληξε και εμένα. Από τα Άγια Θεοφάνια, που η ματαιοδοξία μου αποφάσισε, και εγώ έβαλα μετρητή επισκεψιμότητας, περάσανε πάνω περισσότεροι από 6000 αναγνώστες από 26 χώρες.
Το blog αυτό ήταν και αιτία που ανακάλυψα, πως υπάρχουν οργανωμένοι συμπατριώτες, Έλληνες εξ Αιγύπτου, σε διάφορα Σωματεία και Ενώσεις, που εγώ είχα παντελή άγνοια. Επεδίωξα και με δύο ταξίδια στην Αθήνα, μια επανασύνδεση με το παρελθόν, και αν θέλετε μια επιστροφή στις ρίζες. Άλλωστε όταν ο άνθρωπος γερνά, στα παιδικά του χρόνια ανατρέχει.
Το επόμενο βήμα ήταν η δημιουργία μιας ομάδα στο Facebook, με πρώτη ύλη τις φωτογραφίες του Mike Sophi, που βρήκε καλή ανταπόκριση, άσχετα αν σήμερα έκανε μεγάλη κοιλιά. Μαζευτήκαν 190 μέλη και ανεβάστηκαν μέχρι σήμερα παραπάνω από 650 φωτογραφίες, νοσταλγικές και μη. Αλλά αυτό ήταν όλο, καθόλου συζητήσεις ή θέματα εκτός από τα σχόλια των φωτογραφιών.
Ο Άγιος Ιωάννης της «Κλίμακας», γράφει στο περίφημο βιβλίο του, «βρήκε η ματαιοδοξία την φιλοδοξία και στήσανε βασίλειο» και εγώ συμπληρώνω, και χρήσανε εμένα βασιλιά.
Με αυτήν την λογική έκανα δύο ακόμα βήματα, δημιουργώντας ένα site, και ένα blog, σαν επέκταση της ομάδας. Προσδοκούσα να βρούμε εδώ χώρο έτοιμο και χρόνο να επικοινωνούμε όσοι απαρτίζουν την ομάδα. Αλλά η κίνηση με διέψευσε, η ανταπόκριση είναι ελάχιστη, στο site, δε μηδαμινή.
Με δύο άρθρα (Ας γίνουμε περισσότερο ΦιλοΝειλόοι, και Εναλλακτική πρόταση,) προσπάθησα να ζωηρέψω το ενδιαφέρον, αλλά μάταια. Έχω την αίσθηση, πως πολλοί συμπατριώτες μας, αγνοούν την ύπαρξη του «Νείλου» ολότελα, ή αγνοούν την χρήση του, προτιμώντας να ανταλλάσουν ευχές και τραγούδια μέσα από το profile του facebook.
Με αυτές τις σκέψεις σκέφτηκα πως ήρθε η ώρα να πέσουν οι τίτλοι τέλους, για τον «Νείλο». Πεποίθηση μου είναι, πως άμα έχεις μια αποτυχία, πρέπει να την παραδέχεσαι, και να ξεκινάς για μια νέα προσπάθεια. Σε λίγες ημέρες, μόλις ολοκληρωθεί η μεταφορά των κειμένων από το blog στην ομάδα του Facebook θα διαγραφεί αυτός ο ιστότοπος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: