Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Ε και τι έγινε.

Μετά από μια ολόκληρη εβδομάδα, ξαναέκατσα στο πληκτρολόγιο, προκειμένου να επικοινωνήσω με τους αναγνώστες του Πυθαγόρα. Αυτή η εβδομάδα που πέρασε, ήταν κοπιαστική, αφού αναλώθηκα σε χειρονακτικές εργασίες, αλλά παράλληλα ήταν και μια δοκιμή, εάν είμαι ή όχι εθισμένος με το πληκτρολόγιο. Τολμώ να πω, πως δεν είμαι, αλλά από την άλλη πλευρά είναι ο μόνος τρόπος να πληροφορούμε τι γίνεται στον κόσμο. Αν πάλι δεν γνωρίζω, τι χάνω; Άλλο πράγμα η περιήγηση και η ενημέρωση και άλλο πράγμα η χρήση του πληκτρολογίου, για να γράφεις δικές απόψεις. Για την ενημέρωση σίγουρα είμαι εθισμένος. Ε, και, τι έγινε;
Ευχαριστώ πάντως όλους όσους ενδιαφερθήκανε. Ευχαριστώ και εκείνους που διαβάζουν αυτά που κατά καιρούς γράφω. Δεν έχω σκοπό να σταματήσω τουλάχιστον σύντομα.
Την εβδομάδα που πέρασε όπως προείπα, αναλώθηκα σε χειρονακτικές εργασίες. Ο καιρός το επέτρεψε, και διπλασιαστήκαν οι εργάσιμες ώρες, έτσι θέλω δυο μέρες ακόμα να τελειώσουν τα βαψίματα, και τρείς με τέσσερες στον κήπο για αποψίλωση και σκάλισμα, και θα είμαι έτοιμος για την καλοκαιρινή περίοδο. Περιμένω με άλλα λόγια να φιλοξενήσω, Κρητικούς και ειδικά Δαμανιανούς, τουλάχιστον όσους και πέρσι, και όποιον από τους παλιούς συμπατριώτες θέλει και μου κάνει την τιμή.
Τα σχολεία κλείνουν, οι διακοπές έρχονται. Όσοι μπορούν θα τις χαρούν, επειδή υπάρχει μεγάλη οικονομική δυσπραγία. Η Σάμος είναι αρκετά απομακρυσμένη, και σας περιμένει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: