Πέμπτη 9 Ιουλίου 2009

Από τον φίλο μου τον παπά Γιάννη στην Κρήτη

Όταν κάποιος σου πει, με ύφος του ΔΑΣΚΑΛΟΥ που απευθύνεται στο ΜΑΘΗΤΗ :
πως "Στον άνθρωπο η μεγαλύτερη Αρετή είναι η Υπομονή"
προσπάθησε να θυμηθέις πόσα σου χρωστάει.

πως "Στον άνθρωπο η μεγαλύτερη Αρετή είναι η Συγγνώμη"
δε θα χρειαστεί προσπάθεια για να θυμηθείς πως είναι αυτός που σε αδίκησε.

πως "Στη ζωή όλοι έχουμε Καθήκον να Δείχνουμε Κατανόηση"
άρχισε να προετοιμάζεσαι για ειδήσεις ευχάριστες γι' αυτόν και δυσάρεστες για σένα.

πως "Στη ζωή όλοι έχουμε Καθήκον να δείχνουμε Συνέπεια"
τις ειδήσεις ασφαλώς τις ξέρεις ήδη. Τώρα θα μάθεις και τις συνέπειες, αν δε δείξεις Συνέπεια.

πως "Ο καλός Χριστιανός Πρέπει να είναι Γενναιόδωρος"
προσπάθησε να μαντέψεις τι δικό σου εποφθαλμιά.

πως "Ο καλός Χριστιανός Πρέπει να είναι Ολιγαρκής"
μην προσπαθήσεις να μαντέψεις τίποτα: είναι ο εργοδότης σου.

πως "Στη ζωή, αν θες να πας μπροστά, Πρέπει να μάθεις να κάνεις συμβιβασμούς
το μάντεψες: είναι ο εφοριακός, που χρειάζεται ο Δικός σου συμβιβασμός για να πάει μπροστά Αυτός.

πως "Εγώ δε φοβάμαι τίποτα γιατί έχω μαζί μου το Θεό"
μην τον στείλεις ξέρεις πού. Θα φροντίσει γι' αυτό ο ίδιος ο Θεός.

πως "Εγώ πάντοτε προσπαθώ να βοηθώ το Συνάνθρωπό μου"
ρώτησέ τον, με πόσα τοις εκατό την Εβδομάδα "βοηθάει" το Συνάνθρωπό του;

πως "Εγώ με την Τιμιότητα έφτιαξα αυτή την τεράστια περιουσία" θυμήσου να ρωτήσεις :
με την Τιμιότητα Πόσων;;

πως "Στη ζωή Μόνο οι Τίμιοι πάνε μπροστά"
Αυτός δεν μπορεί να είναι άλλος από τον πατέρα σου. προσπάθησε να κάνεις πως δε βλέπεις το πικρό (ή το σαρδόνιο) χαμόγελο της Μάνας σου.
Όταν όμως, βρεθεί και κάποιος να σου πει, χωρίς Καθόλου ύφος, μόνο με Απέραντη πικρία πως "Στη ζωή ΜΟΝΟ οι Τίμιοι ΔΕΝ πάνε μπροστά"μην ξεχάσεις να βγάλεις το καπέλο σου πριν διαφωνήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: